wtorek, 13 lutego 2018

Makijaż w kolorze brązu i niebieskiego z dodatkiem bieli i nude :)

Hej !! :) Dziś makijaż... nieostatni... zatęskniłam bardzo za tym co robiłam kiedyś za czasów młodości ;) czyli makijaże!! Kilka się już pojawiło na blogu ale nigdy nie przyznałam Wam się do tego że ja kończyłam szkołę pod kontem makijażu niestety specjalizacji nie było ponieważ oprócz mnie nie było nikogo chętnego , wszyscy wybrali że wolą specjalizację z paznokci...

Na lata zapomniany ostatnio powrócił i będzie coraz częściej ;)

W planach mam również zamówić sobie duże lustro przenośne do robienia zdjęć ;) bardzo spodobał mi się efekt selfie w lustrze <3 tak więc już nie mogę się doczekać !! A tymczasem wracając do dzisiejszego tytułu zapraszam na makijaż:





* Twarz to podkład kryjąco nawilżający Soraya Aqua Cover nr 201 jasny beż
oraz puder matujący Rimmel Stay Matt
* Brwi to Delia cosmetics korektor do brwi 4w1 kolor black

* Na całą powiekę nakładam odcień peach cream z paletki wibo neutral, który będzie moją bazą 



* W zewnętrzny kącik górnej powieki oraz w załamanie nakładam cień warm soil z wibo neutral 



* Resztę powieki wypełniam odcieniem 123 z Kobo



*Na dolnej powiece zostawiam cień niebieski z my secret natural beauty tropical romance, wyciągając zewnętrzny kącik



* Rozcieram granice odcieniem peach cream oraz dodatkowo podkreślam /rozjaśniam dolną powiekę odcieniem naked look  :) oba odcienie z wibo neutral 



* Na linii wodnej kredka do oczu essence odcień biel 



* rzęsy tuszuję maskarą z wibo growing lashes stimulator mascara (górne i dolne)



* na koniec bronzer essence sun club darker skin odcień 02 





 Kosmetyki, których użyłam:




I jak ? :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny makijaż, myślę że fajnie się sprawdzi w wielu chwilach. Ja natomiast użyję go jako dodatek do stylizacji z fajnym płaszczem z ZOiO. Myślę że będzie to bardzo przyjemne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne oko, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wygląda! Chociaż dla mnie osobiście nie, bo nie moje kolory :)
    Czekam na więcej!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten niebieski odcień, fajnie współgra z innymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)